ورود
وضعیت : ناموجود
افزودن به سبد خرید
توضیحات اثري است از آنت سيمونز به ترجمه ي زهرا باختري و چاپ انتشارات اطراف. نويسنده در كتاب پيش رو با نشان دادن ارزش و اهميت قصه ها و تاثيرات مثبتي كه در حل مسائل و مشكلات مختلف جهاني دارند، به آموزش روش ها و تكنيك هاي موثر و كارآمد قصه گويي به صاحبان كسب و كار مي پردازد تا با بهره از آن ها مشتري را تحت تاثير قرار دهند و با جلب اعتماد او به شرايط ايده آل اقتصادي دست يابند. گزیده ای از کتاب وقتي از آدم ها مي خواهيد كه به قصه تان گوش كنند، يك صداي آرامي در ذهن شما مي گويد: «چي به تو مي رسد؟» بيشتر مردم فكر مي كنند وقتي زمان، انرژي و پول صرف مي كنيد تا از آن ها بخواهيد كاري كنند، چيزي از آن عايدتان مي شود. آن ها درك نمي كنند كه شما پول مي گيريد تا ايده يا محصولي را «بفروشيد». اگر از آن معامله چيزي نصيب تان نشود، آن ها قطعا به نوع دوستي روي مي آورند. در هر صورت يك حس عدالت جوي دروني هست كه عايدي شما از اين معامله را با عايدي آن ها مقايسه مي كند. حتي وقتي آدم ها مي دانند كه مي توانند دقيقا به همان چيزي كه مي خواهند برسند، باز هم در معامله دنبال مدركي هستند كه ثابت كند شما از آن ها استفاده مي كنيد تا بيشتر از سهم عادلانه نصيب تان شود (كاملا شخصي). اگر در معامله كمترين بويي از سوءاستفاده به مشام شان برسد، كل معامله را به هم مي زنند، حتي اگر برايشان هزينه داشته باشد.